Campanya de l'Ajuntament de Fogars de la Selva per fomentar l'ús de la mascareta
L’Ajuntament de Fogars de la Selva posa en marxa aquesta setmana una campanya per demanar que el jovent, i la tota la població en general, es posin la mascareta si surten al carrer.
L'acció s'adreça específicament a la gent jove en haver-se constatat que, segons les enquestes fetes darrerament a nivell general, molts membres d'aquest col·lectiu tenen una menor percepció de risc davant del coronavirus, malgrat que també hi ha casos de joves que pateixen complicacions greus de la malaltia i que si en són portadors la poden transmetre a d'altres persones
Amb el lema “Senzill, només m’ho has de dir amb la mirada”, es vol incidir en el fet que un gest senzill com és posar-se la protecció per a la boca i el nas ajuda a prevenir contagis i a evitar ser-ne víctima.
SI TENS ENTRE 12 I 18 ANYS, ESTÀS EMPADRONAT EN AQUEST MUNICIPI I ET COMPROMETS A UTILITZAR-LA, POTS PASSAR A RECOLLIR LA TEVA MASCARETA A LES OFICINES MUNICIPALS
( de dilluns a divendres, de 9 a 14 hores)
T’ESPEREM, NO VALEN EXCUSES!
Després de tot el temps que hem estat confinats i de l'esforç de tots i totes, no ens podem permetre el luxe d'anar sense mascareta. Hem de seguir lluitant contra aquest virus i tots som protagonistes!!