Ajuts Escolars 2025-2026 a Fogars de la Selva

Dimecres, 30 d’abril de 2025

L'Ajuntament de Fogars de la Selva ha aprovat una nova convocatòria d’ajuts per a despeses escolars per al curs 2025-2026, adreçada a famílies del municipi.

OBJECTE DE LA SUBVENCIÓ
Són objecte de subvenció les següents despeses vinculades a l’escolarització obligatòria de l’alumnat empadronat a Fogars de la Selva i matriculat en centres educatius sostinguts amb fons públics:

Educació Primària:

  • ️ Llibres de text
  •  Material escolar gestionat per l’AFA del centre

Educació Secundària Obligatòria (ESO):

  • ️ Quota d’aportació familiar al Projecte Educatiu del Centre (de caràcter general o obligatori)
  • ️ Llicències digitals requerides pel centre

QUI POT SOL·LICITAR-LO?

  • Alumnat empadronat a Fogars de la Selva.
  • Escolaritzat en el centre docent de referència.
  • Soci/a de l’AFA del centre.
  • No beneficiari/ària del programa de motxilles escolars de la Generalitat

TERMINI DE PRESENTACIÓ

  • Del dia següent a la publicació fins al 30 de maig de 2025 (termini improrrogable)

ON I COM PRESENTAR-LA?
Al Registre de l’Ajuntament, presencialment o a través de la Seu electrònica, amb el formulari normalitzat Annex I.

https://www.fogarsdelaselva.cat/serveis-i-tramits/tramits-i-gestions/sollicitud-ajuts-escolars-curs-2025-2026.html

DOCUMENTACIÓ NECESSÀRIA

  • Documentació general:
    • Sol·licitud degudament omplerta i signada
    • Targeta sanitària (TSI) de l’infant
    • Llibre de família
    • Certificat de convivència
    • Certificat de vida laboral actualitzat (màxim 6 mesos)
    • Darrers 2 rebuts de la hipoteca o del lloguer de l’habitatge habitual
    • Documentació econòmica dels últims 6 mesos:
      • Declaració de la renda (2022 o 2023).
      • Certificat del SEPE (atur).
      • Certificat de pensions (Seguretat Social).
      • Certificat de pensions de països d’origen (en cas de pensionistes estrangers).
      • Certificats de prestacions assistencials (RAI, RGC, PNC, etc.).

Documentació complementària (si escau):

  • Títol de família nombrosa o monoparental.
  • Certificat de discapacitat.
  • Sentència judicial de separació/conveni regulador (i denúncia, si no es rep pensió).
  • Resolució d’acolliment (en cas de menors acollits)
  • Declaració responsable inclosa en la sol·licitud (amb autoritzacions i declaracions requerides)

En cap cas es demanarà documentació que ja consti a l’expedient o que pugui obtenir-se d’ofici.

MÉS INFORMACIÓ
Telèfon 972 864 973 

fds.oac@fogarsdelaselva.cat
Per dubtes consultar amb Serveis Socials.

Darrera actualització: 30.04.2025 | 12:30