Llista admesos i exclosos procés de selecció mitjançant concurs-oposició a Directora del "Museu de la Pagesia Municipal"

Dimecres, 28 de novembre de 2018

 Es fa públic que la Junta de Govern Local, en sessió de data 16 de novembre de 2018, va acordar:

 

Primer: Aprovar la relació d'aspirants admesos i exclosos a les proves selectives per a l'accés a la plaça vacant esmentada:

Aspirants admesos:

 

Cognoms:

 

Nom:

 

CANALES CANALES

MARIBEL

MORICHE ROIG

MIREIA

MURLÀ FORTES

MONTSE

 

 

 

Aspirants exclosos, si no esmenen la documentació en el termini únic de deu dies hàbils, a comptar de l'endemà de la notificació d’aquest acord:

 

Cognoms:

Nom:

 

Motiu exclusió:

DE LA VEGA GIMÉNEZ

JOAN

 

No acomplir el requisit establert a la base 2.d. del Plec

 

 

Segon: Crear l'òrgan de selecció, la composició del qual és la següent:

 

  • President: Carles Mitjà i Sarvisé (Secretari de l’Ajuntament de Fogars de la Selva).
  • Secretària: Àngela Rabassa i Rodón (Auxiliar administrativa de l’Ajuntament de Fogars de la Selva).
  • Vocal: Representant de la Xarxa de Museus Locals de la Diputació de Barcelona.
  • Vocal: Alexandra Saurí i Tura (Auxiliar administrativa de l’Ajuntament de Fogars de la Selva).

 

 

Tercer:  Concedir a les persones interessades un termini únic de deu dies hàbils, a comptar de l'endemà de la publicació d'aquesta resolució al BOPB, perquè puguin recusar els membres de l'òrgan de selecció sempre que hi concorrin les circumstàncies o els motius que preveu l'article 28 i en la forma que determina l'article 29 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre.

 

Quart:  Concedir als candidats admesos el termini d’un mes, a comptar des de l’endemà de la data de publicació de la llista definitiva d’admesos i exclosos al BOPB, per presentar el Pla Director, a un any vista, del Museu de la Pagesia Municipal de Fogars de la Selva, d’acord amb la base 6.2. del Plec.

 

Cinquè: Fixar la data 22 de febrer de 2019, a les 9 hores, perquè comencin les proves selectives dels candidats admesos.

 

Sisè: Publicar aquest acord al BOP, als efectes de públic coneixement, notificació i presentació de reclamacions en el termini de 10 dies pels interessats, i exposar-ho al Tauler d’anuncis de l’ajuntament.”

 

Aquesta resolució es fa pública de conformitat amb el que estableixen els articles 23, 24 i 68 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

 

Es concedeix a les persones interessades un termini de deu dies hàbils, a comptar de l'endemà de la publicació d'aquest Anunci en el Butlletí Oficial de la Província a efectes d’allò que es disposa al cos de la pròpia resolució.  

Darrera actualització: 23.11.2020 | 08:01